miércoles, 26 de octubre de 2016

Prospección de empresas

A intermediación laboral e prospección de empresas


O tema a desenvolver é o que hoxe estamos a tratar na sesión do 21/10/2016 con Mayte Deus.


  • Comenzamos ca definición do concepto de prospección como a acción de informar, asesorar e detectar necesidades das empresas, así como achegar solucións, ademáis de sensibilizar ao empresariado sobre o colectivos obxecto de inserción laboral e das súas oportunidades como traballadores/as ou outros aspectos de interese para o desenvolvemento de actitudes de responsabilidade social.

  • A finalidade da prospección é:

    • Obter información do tecido productivo.
    • Detectar necesidades de emprego.
    • Dar a coñecer (e ofrecer) os recursos e actividades do servizo de promoción económica, así como os recursos  dispoñibles en materia de emprego.
    • Promover a realización de programas, proxectos e actuacións de promoción da ocupación.
    • Crear sinerxias entre as empresas.

  • Fases da prospección:

    • Fase preparatoria: Analizados os perfís  das persoas candidatas debemos establecer criterios para determinar o ámbito de actuación (ámbito xeográfico, ocupacional, funcional ou temporal)

    • Fase de planificación: 

        • Identificación das empresas obxecto de prospección
        • Identificación de variables (tamaño, forma  xurídica, mercado ao que se dirixen, cambios)  e indicadores (microempresa, peme, local, nacional, tecnolóxicos)
        • Elaboración de soportes de traballo, é importante que consten os datos identificativos, sector e actividade económica, número de traballadores, nome das persoas de contacto)

    • Fase de traballo de campo
        • Toma de contacto
        • Preparación e desenvolvemento das visitas empresariais 

    • Fase de avaliación e seguimento
        • Depuración, gravación e análise dos datos
        • Interpretación dos resultados
        • Seguimento periódico de actuacións.



  • Pefil do prospector (Prospector = Referente)

        • Comunicación, escoita activa.
        • Negociación
        • Asertividade
        • Orientación ao cliente
        • Persuasión, empatía
        • Organización / planificación


Para rematar a sesión e aplicar os coñecementos teóricos, realizaronse dinámicas, que consistiron en deseñar o guión de unha chamada a unha empresa para concertar unha cita e plantear as respostas posibles que poden darse.
Desta dinámica expuseronse un exemplos moi bos e realistas por parte dos grupos, foi a dinámica mais representada.
A outra dinámica consistía en deseñar unha ficha de visita  con recollida de información as empresas obxecto da prospección, esta opción foi menos relevante por parte dos grupos.



FONTES DE INFORMACIÓN  PARA A PROSPECCIÓN:









No hay comentarios:

Publicar un comentario