A intermediación laboral e prospección de empresas
O tema a desenvolver é o que hoxe estamos a tratar na sesión do 21/10/2016 con Mayte Deus.
- Comenzamos ca definición do concepto de prospección como a acción de informar, asesorar e detectar necesidades das empresas, así como achegar solucións, ademáis de sensibilizar ao empresariado sobre o colectivos obxecto de inserción laboral e das súas oportunidades como traballadores/as ou outros aspectos de interese para o desenvolvemento de actitudes de responsabilidade social.
- A finalidade da prospección é:
- Obter información do tecido productivo.
- Detectar necesidades de emprego.
- Dar a coñecer (e ofrecer) os recursos e actividades do servizo de promoción económica, así como os recursos dispoñibles en materia de emprego.
- Promover a realización de programas, proxectos e actuacións de promoción da ocupación.
- Crear sinerxias entre as empresas.
- Fases da prospección:
- Fase preparatoria: Analizados os perfís das persoas candidatas debemos establecer criterios para determinar o ámbito de actuación (ámbito xeográfico, ocupacional, funcional ou temporal)
- Fase de planificación:
- Identificación das empresas obxecto de prospección
- Identificación de variables (tamaño, forma xurídica, mercado ao que se dirixen, cambios) e indicadores (microempresa, peme, local, nacional, tecnolóxicos)
- Elaboración de soportes de traballo, é importante que consten os datos identificativos, sector e actividade económica, número de traballadores, nome das persoas de contacto)
- Fase de traballo de campo
- Toma de contacto
- Preparación e desenvolvemento das visitas empresariais
- Fase de avaliación e seguimento
- Depuración, gravación e análise dos datos
- Interpretación dos resultados
- Seguimento periódico de actuacións.
- Pefil do prospector (Prospector = Referente)
- Comunicación, escoita activa.
- Negociación
- Asertividade
- Orientación ao cliente
- Persuasión, empatía
- Organización / planificación
Para rematar a sesión e aplicar os coñecementos teóricos, realizaronse dinámicas, que consistiron en deseñar o guión de unha chamada a unha empresa para concertar unha cita e plantear as respostas posibles que poden darse.
Desta dinámica expuseronse un exemplos moi bos e realistas por parte dos grupos, foi a dinámica mais representada.
A outra dinámica consistía en deseñar unha ficha de visita con recollida de información as empresas obxecto da prospección, esta opción foi menos relevante por parte dos grupos.
- Comunicación, escoita activa.
- Negociación
- Asertividade
- Orientación ao cliente
- Persuasión, empatía
- Organización / planificación
No hay comentarios:
Publicar un comentario